I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.17

MR_KANGGUN: #FNCKingdom #Behind #LeeJonghyun ㅋㅋㅋ He’s coming to scare us

#کنسرتFNC Kingdom # پشت صحنه  #لی جونگ هیون ...اون داره میاد ما رو بترسونه!!!

 

 

 

2015.05.17

In the midst of all this, my expression was somehow

در بین این همه,بیان من اینطوری بود

 


نظرات شما عزیزان:

دارتانیان
ساعت17:43---30 ارديبهشت 1394
ممنون از لطفت هانیه جون!
ای بلاگفا بترکی الهی که بین من و خوانندگانم جدایی انداختی!
البته من هنوز داستانو کامل نکردم ...تقصیر جیسونه خوب...هنو تصمیم نگرفته کی رو بکشه!... بنده بی تقصیرممممممممممم!
پاسخ: جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ داستان کامل نکردی هنوز؟ خاله دارتی خیلی بیرحمی!


Nikoo
ساعت19:58---29 ارديبهشت 1394
ن نشانه ازذوق پاگذاشتن تواین دنیای خاکیه
پاسخ:)))))))))


آرامیس
ساعت12:19---29 ارديبهشت 1394
مین هی جان اگه این تصوری که تو میگی رو من واقعا تصور کنم که دوتا از رگای قلبم بسته میشه
پاسخ: خدانکنه! به تصوری که من گفتم بیاندیش!!! هرچی گرفتگی احتمالی هم باشه,باز میشه خخخخخخ


هانیه
ساعت7:07---29 ارديبهشت 1394
اره میخوندمش پوران جون. با احترام به نویسنده های دیگه تنها کسیه که داستاناش در مورد بچه ها رو دوست دارم ولی نمیتونستم نظر بدم.
تا آخر اردیبهشت!!!!!!!!
نههههههههههههههههههههههههه
من تا اون موقع تلف میشم که!!
پاسخ: هانیه جون ما از 11ام تلف شده به حساب میایم خخخخخ تحمل کن امروز 29 امه! اگه تا 1 خرداد درست نشه میخوایم یه وبلاگ دیگه درست کنیم براش تقدیم خاله دارتی کنیم!


minhi
ساعت0:24---29 ارديبهشت 1394
یه لحظه هیونو با اون موها و شلوار شیش جیبش تصور کنید....من دیگه صحبتی ندارم
پاسخ: تصور نکن خب! چه کاریه! یه لحظه هیون رو با موهای 6ماه پیش و شلوار جین و پیرهن سفید که استینش رو تا زده بالا تصور کنید....حالا من دیگه صحبتی ندارم خخخخخخ


minhi
ساعت0:22---29 ارديبهشت 1394
طبق جدیدترین آپدیت اینستای هیون دلش برا اون روزا که پول نداشت بره موهاشو کوتاه کنه و عین مرحوم میرزا کوچک خان جنکلی شده بود تنگ شده و احتمالا موهاشو میذاره بلند شه!
پاسخ: اره هیون و مینی دلشون نمیاد از یه سانت هم بگذرن!


هانیه
ساعت9:55---28 ارديبهشت 1394
یه سوال، پوران جون اون جیسونی که ازش حرف میزنین جیسون داستانهای دارتانیانه؟؟؟
اگه اره از همین تریبون به بانو دارتانیان عرض میکنم که من هیچ وقت نظرای اون وب واسم باز نمیشه، لطفا قالب وبلاگتو عوض کن عزیزم، و اینکه چرا بقیه شو نمیییییییییی ذاریییییییییییی؟؟؟؟
ما که مردیم اینجا از بلاتکلیفی پایان ماجرا!!
لطفا همه پسرامو سالم تحویل بده!
اگرم نه که اصلا نظرو تایید نکن پوران جون.

پاسخ: اره عزیزم خوده ....!!!! ببین دارتی با من چه میکنه! من و فحش!!! D: هانیه داستان رو میخوندی؟ نمیدونستم! فعلا بلاگفا میشکل پیدا کرده! دارتی میگه نمیتونه صفحه مدیریتشم باز کنه! گفتن تا اخر ادیبهشت درست نمیشه :'(


هانیه
ساعت8:50---28 ارديبهشت 1394
خخخ.هیون خیلی باحاله. معرفی میشود ومپایر شش ساله از هنگ کنگ.
پاسخ: از این به بعد سوژه جدید کنسرت هاس خخخخ


ارورا
ساعت5:26---28 ارديبهشت 1394
وای سکته کردم از ترس!خخخ!
پاسخ:))))))))) خیلی خوب بود کلی خندیدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com